קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

ריזוטו עם ירקות האביב

ריזוטו עם ירקות האביב
ריזוטו עם ירקות האביב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 395 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם חוטי זעפרן, ציר עוף, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. נסו ריזוטו עם ירקות באביב חזיר מעושן, ריזוטו עוף עם ירקות באביב, ו צלעות כבש עם ירקות קלויים וריזוטו אפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל שעועית במים רותחים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז ולשטוף עם מים קרים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר עור חיצוני קשה מן השעועית; להשליך עורות. מבשלים אפונה במים רותחים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
לנקז ולשטוף עם מים קרים; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
5
להביא ציר עוף תוצרת בית לרתיחה בסיר קטן (לא להרתיח). שמור על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים בצלצלים וגזר למחבת; מבשלים 4 דקות או עד למכרז, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים אורז וזעפרן; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. מערבבים ביין; לבשל 30 שניות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
9
להוסיף 1 מלאי כוס; לבשל 4 דקות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
10
להוסיף מלאי שנותר, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד כל חלק של המניה נספג לפני הוספת הבא (כ 25 דקות בסך הכל). מערבבים פול, אפונה, אספרגוס עם תוספת אחרונה של מלאי.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר מהחום; מערבבים בגבינה, פטרוזיליה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרנרולי לא מבושל או אורז Arborio או אורז בינוני דגנים אחריםקרנרולי לא מבושל או אורז Arborio או אורז בינוני דגנים אחרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס דק, לחתוך לחתיכות 2 אינץאספרגוס דק, לחתוך לחתיכות 2 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף תוצרת ביתציר עוף תוצרת בית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פאווה מופגזת (כ -1 1/2 פאונד unshelled)שעועית פאווה מופגזת (כ -1 1/2 פאונד unshelled)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה טרייהאפונה ירוקה טרייה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן מגוררת - רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת - רג'יאנו0(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן, כתושחוטי זעפרן, כתוש0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוציםשאלוט קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה