קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות18
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
מגזין

שעועית לבנה עוף צ'ילי/מרק

שעועית לבנה עוף צ'ילי/מרק
שעועית לבנה עוף צ'ילי/מרק עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 387 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אורגנו, מילקשייק צ'יפוטלה תיבול, מרק עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. . זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו צ'ילי לבן של דיק עם עוף וברוקולי (מרק שעועית), שעועית לבנה שמנת" צ'ילי " מרק, ו שעועית לבנה עוף צ'ילי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.