קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית פיקנטית "קסדיות

שעועית פיקנטית
שעועית מתובלת " Quesadillas הוא צמחוני מתאבנים. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה 100 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר חלבית, קרקרים ארוגים מחיטה, טאקו bellâ® וסלסה עבה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. נסו שעועית שחורה מתובלת וקסדיות תירס, שעועית שחורה ומרק תירס + גבינה מקסיקנית חריפה שלוש גבינה, ו טורטיות אננס Dak Bulgogi Quesadillas (אננס פיקנטי קוריאני BBQ עוף Quesadillas) (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים גבינה ל 6 פרוסות; לחתוך כל פרוסה לרוחב במחצית. 12 הקרקרים העליונים עם שעועית, גבינה וסלסה. מכסים בקרקרים שנותרו כדי להכין 12 כריכים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
2
מניחים 6 כריכי קרקר על צלחת מיקרוגל. מיקרוגל על 10 עד 15 שניות או עד גבינה מותכת. חוזר.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים סנדוויצ ' יםקרקרים סנדוויצ ' ים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!