קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

שעועית שחורה ומרק אטריות סלסה

שעועית שחורה ומרק אטריות סלסה
שעועית שחורה ומרק אטריות סלסה יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 234 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. אם יש לכם אטריות מסולסלות יפניות, תירס קרנל, כמון טחון, וכמה מרכיבים אחרים על היד, אתם יכולים לעשות את זה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו שעועית שחורה ומרק סלסה, שעועית שחורה ומרק סלסה, ו שעועית שחורה ומרק סלסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי 4-ליטר, מחממים מרק לרתיחה. מערבבים במרכיבים הנותרים למעט גבינה; להפחית את החום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מבשלים 5 עד 6 דקות, ערבוב מדי פעם, עד אטריות מכרז.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.