קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות36
מגזין

שרימפס וקייל

שרימפס וקייל
צריך איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית ראשונית? שרימפס וקייל יכולים להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה אחת מכילה 329 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו בייקון, שרימפס, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: שרימפס ופיתות קייל, פסטה קיץ עם שרימפס וקייל, ו כרוב, שרימפס וצדפות מערבבים ומטגנים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גרי
אספסוף פינו גרי
ערפל בשעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים המצמררות מוסיפים ליין עדין אך טעים. זה פינו גריס יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב, מבושם פירות החושףשכבות של מנגו, תה יסמין, קינמון, מלון. אגוז קלוי חלק וקל ודבש מאזנים את הפירות, ומפנים את מקומם לגימור פריך ומתמשך מלא דשא ואפרסקים חתוכים טריים.