קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

שרימפס, סלט אבוקדו וכתום

שרימפס, סלט אבוקדו וכתום
שרימפס, סלט אבוקדו וכתום יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 381 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. לך לחנות ותביא אבוקדו, שרימפס, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו שרימפס בגריל עם סלט אבוקדו וכתום של אמא, שומר אבוקדו שרימפס בגריל וסלט תפוזים Skinnytaste, ו שרימפס קוקוס & אסיה כתום סלט תרד אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, להקציף יחד שמן זית, מיץ ליים, חרדל, מלח ופלפל אדום מרוסק.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים תפוזים, אבוקדו, שרימפס ובצל וזורקים בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
כתוםכתום
שרימפסשרימפס
בצלבצל
3
מחלקים חסה בין צלחות ארוחת ערב. למעלה עם תערובת שרימפס ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה