קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות12
מגזין

שרימפס קוקוס עם מתכון צ'ילי מאיו מתוק

שרימפס קוקוס עם מתכון צ'ילי מאיו מתוק
שרימפס קוקוס עם מתכון צ'ילי מאיו מתוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 520 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לך את כל המטרה קמח, פירורי לחם פאנקו יפני, שמן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון של 56% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: שרימפס קוקוס עם מיונז צ'ילי מתוק, שרימפס קוקוס עם רוטב צ'ילי מתוק, ו שרימפס קוקוס פריך עם רוטב צ'ילי אדום מתוק.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.