קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

שרימפס קייג'ון עם רוטב אפרסק חריף

שרימפס קייג'ון עם רוטב אפרסק חריף
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו שרימפס קייג'ון עם רוטב אפרסק חריף. מתכון זה מכין 6 מנות עם 510 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 4 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם חרדל חריף, שמן צמחי, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גינס, ויסקי וקאפקייקס איריים כמו קינוח. זה הוא יקר למדי מתכון לחובבי אוכל קריאולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 56%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: רוטב מנגל ראג'ון קייג' ון-בתוך קניונים רבים נמצאים מסעדות ראג'ון קייג' ון, הם מגישים מנגל בהשראת קאג'ון, אנו נראה לכם כיצד להכין את הרוטב הזה, שרימפס מבושל עם רוטב קוקטייל חריף, ו רוטב שרימפס וסרטנים של קייג'ון.

הוראות

1
מחממים שמן צמחי בטיגון עמוק או בסיר גדול ל 375 מעלות פרנהייט (190 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים את שימורי האפרסק, חזרת וחרדל יחד בקערה קטנה עד לקבלת תערובת אחידה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שימורי אפרסקשימורי אפרסק
חזרתחזרת
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הקציפו יחד את הקמח, אבקת האפייה, המלח, אבקת השום, הפפריקה, פלפל הקאיין, הפלפל השחור, הבזיליקום, הביצים והבירה בקערה גדולה עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
פפריקהפפריקה
באזיל!באזיל!
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בירהבירה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים את השרימפס בקבוצות לבלילה, הופכים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
5
מוציאים בעזרת כף מחוררת ומנערים את הבלילה העודפת.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
6
מטגנים את השרימפס בשמן שחומם מראש עד להזהבה, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
7
מעבירים את השרימפס המטוגן לצלחת מרופדת במגבת נייר לניקוז.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס מטוגןשרימפס מטוגן
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
מגישים עם רוטב האפרסק.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
רוטברוטב

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2largesביציםביצים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)חזרת מוכנהחזרת מוכנה11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)שימורי אפרסקשימורי אפרסק11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(חוֹרֶף)חרדל חריף מוכןחרדל חריף מוכן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנטה מרגריטה פינו גריגיו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
צהוב קש חיוור. ניחוח נקי ופריך עם רמזים עזים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני יוצא לדרך במתיקות קלה בגימור ארוך ומלא טעם עדין וחריף.