קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות15
מגזין

תבשיל אורז שרימפס ופרא

תבשיל אורז שרימפס ופרא
תבשיל אורז שרימפס ופרא הוא pescatarian ומספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 571 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך שרימפס, מלח, שמנת של מרק פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. וזה די טוב. נסו תבשיל שרימפס ואורז בר, תבשיל שרימפס ואורז בר, ו תבשיל אורז בר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אופים שקדים בשכבה אחת במחבת רדודה 4 עד 6 דקות או עד קלוי וריחני, תוך ערבוב באמצע.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
3
הכן תערובות אורז על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
4
בינתיים, להמיס חמאה במחבת גדולה על חום בינוני; להוסיף סלרי ובצל. לטגן 10 דקות או עד למכרז. מערבבים שרימפס, הבא 6 מרכיבים, אורז, ו 1 1/2 כוסות של כל גבינה. תערובת כפית לתוך קל משומן 15-x 10 אינץ צלחת אפייה או 2 (11-x 7 אינץ') מנות אפייה. למעלה עם פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חמאהחמאה
סלריסלרי
גבינהגבינה
בצלבצל
שרימפסשרימפס
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים ב 350 במשך 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים עם הנותרים 1/2 כוס של כל גבינה, העליון עם שקדים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
גבינהגבינה
7
אופים 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
כדי לעשות קדימה: להכין לפי ההוראות בשלבים 2 לכסות עם רדיד אלומיניום, להקפיא עד 1 חודש.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
הסר מן המקפיא, ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר 1 שעה. שקדים טוסט לפי ההוראות
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
טוסטטוסט
10
אופים תבשיל, מכוסה, ב 350 במשך 30 דקות. לחשוף ולאפות 55 דקות עד 1 שעה ו 15 דקות או עד מחומם היטב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
מפזרים 1/2 כוס מגורר גבינת מונטריי ג ' ק, 1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת, ושקדים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
שקדיםשקדים
12
אופים 5 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת שקדים פרוסיםחבילת שקדים פרוסים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רכים ורענניםפירורי לחם רכים ורעננים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים קצוצים, מנוקזערמוני מים קצוצים, מנוקז4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ610אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביעים גרוסים גבינת מונטריי ג'קגביעים גרוסים גבינת מונטריי ג'ק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס352אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסאות בישול מהיר ארוך גרגר ואורז בר לערבבקופסאות בישול מהיר ארוך גרגר ואורז בר לערבב907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים, deveined, בגודל בינוני שרימפס גלם (4 1/50 לספור)קלופים, deveined, בגודל בינוני שרימפס גלם (4 1/50 לספור)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לשגשג פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו