קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות59
מגזין

תבשיל בקר עם פירה מתועב

תבשיל בקר עם פירה מתועב
תבשיל בקר עם פירה מגעיל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 52 גרם חלבון, 29 גרם שומן, ובסך הכל של 644 קלוריות. המתכון הזה מכסה 45% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -95 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לך שמנת, אפונה, גזר לבן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי לנצל את שיני הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם דלעת כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -30 דקות. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מעולה של 95%. נסו תבשיל בקר עם פירה מתועב, תבשיל בקר אירי עם פירה, ו תבשיל בקר טחון מעל פירה שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 5-קוט. סיר איטי, שלב את 11 המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על אש נמוכה 8-9 שעות או עד שהבשר והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
כ-30 דקות לפני ההגשה מניחים תפוחי אדמה בסיר גדול ומכסים במים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסננים. מחזירים תפוחי אדמה למחבת; מוסיפים את השמנת החמוצה, החמאה ו 1/2 כפית מלח. מועכים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים בצד 12 אפונה לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
5
מוסיפים את האפונה הנותרת לתנור האיטי. הגדל את החום לגבוה. בקערה מקציפים את הקמח, המים והמלח שנותר עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לתבשיל. מכסים ומבשלים 5 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
אפונהאפונה
מלחמלח
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מחלקים תבשיל בין שש קערות.
מרכיבים שתצטרך
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מניחים פירה בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; חותכים 2 אינץ'. חור בפינה אחת. תפוחי אדמה רוח רפאים על תבשיל; מקשטים באפונה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
אפונהאפונה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר תינוק טריגזר תינוק טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץתבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץ6(חוֹרֶף)חמאה, קוביותחמאה, קוביות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, חצויפטריות טריות, חצוי2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר לבן, מקולף, חצוי לאורך ופרוסגזר לבן, מקולף, חצוי לאורך ופרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה בינוניים, קלופים וקוביותתפוחי אדמה בינוניים, קלופים וקוביות11 קילו קישואים,מלח, מחולקמלח, מחולק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר