קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

תבשיל טונה

תבשיל טונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל תבשיל טונה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 29 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 332 קלוריות. אם יש לך את הקרם של מרק פטריות של קמפבל, תירס, טונאן במים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפסטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פסטה קינוח שוקולד כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, תבשיל טונה, ו תבשיל טונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא המרלו של המנהל. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.