קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

תבשיל עוף קארי זול

תבשיל עוף קארי זול
תבשיל עוף קארי זול עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 21 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 399 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם פרחי ברוקולי, חמאה, שמנת של מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פירורי הלחם היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ללא גלוטן חלב עוגות קוקוס בחינם כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: תבשיל עוף זול, תבשיל עוף זול, ו תבשיל עוף זול.

הוראות

1
שלב הראשון 9 מרכיבים ופלפל אדום, אם תרצה. כפית לתוך צלחת אפייה משומנת קל 11 - x 7 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
אופים ב 350 במשך 30 דקות או עד חם תוסס. מערבבים יחד פירורי לחם וחמאה מומסת; מפזרים על תבשיל, ואופים 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בואו תבשיל לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
4
הערה: להקפיא תבשיל unbaked, השמטת פירורי לחם וחמאה, עד 1 חודש, אם תרצה בכך. אפשר לעמוד בטמפרטורת החדר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חמאהחמאה
5
אופים ב 350 במשך 1 שעה ו 30 דקות או עד חם תוסס. מערבבים יחד פירורי לחם וחמאה מומסת; מפזרים על תבשיל, ואופים 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בואו לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.