קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

תרנגולות קלויות עם כרוב אדום-קומפוט תפוח

תרנגולות קלויות עם כרוב אדום-קומפוט תפוח
תרנגולות קלויות עם כרוב אדום-תפוח קומפוט עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 49 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 705 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו תרנגולות קורניש, חומץ בלסמי, מיץ תפוחים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו כרוב-תפוח קומפוט, תרנגולות קורניש קלויות תפוח / Improv, ו בשר חזיר צלוי עם תפוח-בייקון Compote & Butternut סקווש פולנטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
להסיר ולהשליך את הקרביים והצוואר מתרנגולות. לשטוף תרנגולות עם מים קרים; טפיחה יבשה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את העור; לקצץ עודף שומן. מפצל תרנגולות לחצי לאורכו.
4
מפזרים תרנגולות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את השמן בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
להוסיף תרנגולות; לבשל 3 דקות בכל צד או עד השחמה.
7
הסר מהחום.
8
צחצח תרנגולות עם דבש. הכנס גבעולי רוזמרין מתחת לרגלי תרנגולת.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים ב 350 במשך 25 דקות או עד מיצים לרוץ ברור.
10
הסר תרנגולות מחבת; להתחמם.
11
מניחים את המחבת על חום גבוה. מערבבים בחומץ, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים מרק ומיץ. מביאים לרתיחה; מבשלים עד מופחת 1/2 כוס (כ 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
13
הסר מהחום. מערבבים בצלצלים, מרגרינה ורוזמרין טחון. כפית 2 כפות רוטב על כל אחד 4 צלחות; העליון עם 1 כוס כרוב אדום-תפוח קומפוט ו 1 חצי תרנגולת.
מרכיבים שתצטרך
14
מקשטים עם שבבי תפוח פריכים, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תפוחיםצ ' יפס תפוחים

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס תפוח פריךצ'יפס תפוח פריך4ריבס, קצוץ טרי או קפואכרוב אדום-קומפוט תפוחכרוב אדום-קומפוט תפוח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1קילוגרםתרנגולות קורנישתרנגולות קורניש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוזמרין טחוןרוזמרין טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,מרגרינה או חמאהמרגרינה או חמאה4גבעולי רוזמרין טרייםגבעולי רוזמרין טריים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט טחוןשאלוט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות