קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

Bobotie (קציץ בשר דרום אפריקאי)

Bobotie (קציץ בשר דרום אפריקאי)
בוטי (באנגלית: Bobotie) הוא קציץ בשר דרום אפריקאי. ללא גלוטן ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 318 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. אם יש לכם מלח, שיבולת שועל מיושנת, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. , שהוא מוצק. נסו פודינג דרום אפריקאי, South African Sambal, ו מרק חמאה דרום אפריקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים צלחת אפייה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
ממיסים חמאה במחבת על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל בחמאה מומסת עד להשחמה, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שלב 2 ביצים, 1 כוס חלב, שיבולת שועל, צימוקים, שקדים, חומץ, אבקת קארי, סוכר, מלח, כורכום, ופלפל שחור בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת קאריאבקת קארי
כורכוםכורכום
שקדיםשקדים
צימוקיםצימוקים
חומץחומץ
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים בצל ובשר בקר טחון; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
5
מורחים את הבשר באופן שווה לתוך צלחת אפייה מוכנה; למעלה עם עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מורחיםמורחים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בתנור שחומם מראש במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר מהתנור ולנקז עודף שומן מן הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מקציפים 1 ביצה 1/4 כוס חלב יחד בקערה; לשפוך על תערובת הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
המשך אפייה בתנור עד העליון מתחיל חום, כ -30 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
הסר וזרוק עלי מפרץ לשרת.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה

מרכיבים

4עלי דפנה, או יותר לפי הטעםעלי דפנה, או יותר לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)2(חוֹרֶף)אבקת קארי, או לפי הטעםאבקת קארי, או לפי הטעם12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2ביציםביצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע907(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בשר טחון רזהבשר טחון רזה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת2בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים2(חוֹרֶף)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה בתפריט? נסה זיווג עם Pinotage, Chenin Blanc, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היינות של משפחת האדם עם פינוטאג ' של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
יינות משפחת MAN Pinotage
יינות משפחת MAN Pinotage
תערובת של 86% פינו, 12% שיראז ו -2% Viognier.מלא עם טעמים אדומים ברי מלא, נגיעות של קינמון ותבלינים אגוז מוסקט, טאנינים רכים, יין זה צריך להתאים היטב עם רוב הבשר האדום או עופות. טעמים פירות מתוקים של Pinotage להפוך אותו התאמה אידיאלית עבור קארי מתובל. סגנון מודרני של פינו. מגישים בטמפרטורת חדר מגניב.