קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

Brocolli, Ham, And Cheese Quiche

Brocolli, Ham, And Cheese Quiche
ברוקולי, נקניק, וקיש גבינה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 194 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם ברוקולי, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין אותם. כדי להשתמש ב קרום העוגה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות בצק סוכר ותבלינים כקינוח. . זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 21%. נסו ברוקולי פיקנטי וגבינת עזים Orecchiette, Ham Hawaiian ומחווני גבינה, וארוחת בוקר עם נקניק וגבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אמיליה ברוט rosé קרמנט דה בורדו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
אמיליה ברוט רוז קרם דה בורדו
אמיליה ברוט רוז קרם דה בורדו
אמיליה מציגה ניחוחות וטעמים של דומדמניות תות ואדום, עם גוף בינוני וגימור אלגנטי. עושר על החיך ובועות בסדר נובעים vinification באמצעות השיטה Traditionnelle והזדקנות על lees.