קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות14
ציון בריאות8
מגזין

Cajun Gumbo של K&C

Cajun Gumbo של K&C
Cajun Gumbo של K&C היא מנה עיקרית של קייג'ון. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -34 גרם חלבון , 31 גרם שומן ובסך הכל 485 קלוריות . מתאים ל-14 מנות. תמורת $5.63 למנה , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם שרימפס, פלפל, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 46% , וזה טוב. Cajun Gumbo אותנטי , Cajun Andouille Sausage Gumbo ו- Andouille Sausage Cajun Gumbo דומים מאוד למתכון הזה.

מרכיבים

14ריבס, קצוץ טרי או קפואסיר ציר 12 ליטרסיר ציר 12 ליטר2(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם51אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה1/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה1/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה6ביציםביצים546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקextra virgin olive oil for browning the meatextra virgin olive oil for browning the meat11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת קבציםאבקת קבצים31אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום, פרוסשום, פרוס75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)green onion sausage linksgreen onion sausage links454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)okra, chopped (frozen or fresh)okra, chopped (frozen or fresh)320אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות אנדוילנקניקיות אנדויל907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים11בצל צהוב בינוני, קצוץstock potstock pot4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

גומבו עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, יין רוזה ואלברינו. יינות אלה דלי טאנין ואלכוהול נמוך יותר ישלימו את החום במנות קייג'ון מתובלות, במקום לגרום לפה שלך לשרוף יותר.
טום אדי טנץ-סוביניון בלאן
טום אדי טנץ-סוביניון בלאן
רמזים לאיכויות מרלבורו סוביניון קלאסיות משלימות מאפיינים מורכבים אחרים של אשכולית, אגס לבן, דשא ירוק ודומדמניות. הארומטיות העזה של היין מחוזקת בחיך עם מינרליות עדינה וחמיצות מעוררת תאבון. הגימור המרוכז הוא פריך, נקי ועמיד לאורך זמן. פרופיל הטעימה של היין תואם בצורה מושלמת למגוון מאכלים (כמו צדפות טריות!) אך נהנה ממנו בקלות ביום קיץ חם. לחיים!