קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

Prawns פלפל סצ'ואן

Prawns פלפל סצ'ואן
Prawns פלפל סצ'ואן יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר כמובן העיקרי שלך. מנה זו מכילה כ 61 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 338 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגיש 2 . זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לך שמן אגוזים, פלפל. לטחון, סרטנים נמר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכונים דומים: חזיר כתום עם פלפל סצ'ואן, מלח וסצ'ואן (סצ' ואן) פלפל טונה עם מיונז ווסאבי, ו פילה עוף ברוטב הויסין ופלפל סצ'ואן (סצ' ואן) .

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.