קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

Saladi Ya Matunda (סלט פירות טרופיים אפריקאי)

Saladi Ya Matunda (סלט פירות טרופיים אפריקאי)
Saladi Ya Matunda (סלט פירות טרופיים אפריקאים) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2278 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. גשו לסופר וקנו תפוזים, מלון, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבננות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננות מטפחות עוגת פירות כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. וזה מעולה. נסו סלט פירות טרופיים אפריקאים, סלט פירות טרופיים מערב אפריקה, ו סלט פירות טרופיים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות יין משפחתי אדם Pinotage. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
יינות משפחת MAN Pinotage
יינות משפחת MAN Pinotage
תערובת של 86% פינו, 12% שיראז ו -2% Viognier.מלא עם טעמים אדומים ברי מלא, נגיעות של קינמון ותבלינים אגוז מוסקט, טאנינים רכים, יין זה צריך להתאים היטב עם רוב הבשר האדום או עופות. טעמים פירות מתוקים של Pinotage להפוך אותו התאמה אידיאלית עבור קארי מתובל. סגנון מודרני של פינו. מגישים בטמפרטורת חדר מגניב.