קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות1
ציון בריאות31
מגזין

אור וטירמיסו שמימי

אור וטירמיסו שמימי
אור & Tiramisu שמימי דורש סביב 6 שעות ו-10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2866 קלוריות, 73 גרם חלבון ו 124 גרם שומן. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. אם יש לכם קפה, גבינת שמנת, ladyfingers, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. , שהוא מוצק. נסו טירמיסו ללא ביצים שמימיות, עוגה צהובה אור שמימי, ו אור טירמיסו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Piccini קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו