קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

אורז חזיר מטוגן סיני - חובבי בשר

אורז חזיר מטוגן סיני - חובבי בשר
אורז חזיר סיני מטוגן - חובבי בשר עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. , מתכון זה מכסה 31% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 694 קלוריות , 30 גרם חלבון ו -35 גרם שומן כל אחת. זהו מתכון זול למדי עבור חובבי אוכל סיני. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, גזר, רוטב סויה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . עם ציון ספונקולרי של 67% , המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: אורז חזיר מטוגן סיני , פילה חזיר בסגנון סיני עם אורז מטוגן ואורז מטוגן חובבי בייקון .

יין מומלץ: (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אורז חזיר מטוגן עובד ממש טוב עם יין, משקה אלכוהולי ויין לבן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.