קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז מטוגן סיני

אורז מטוגן סיני
המתכון אורז מטוגן סיני מוכן תוך כ 10 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מנה אחת מכילה 614 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך יין אורז, זנגביל-להשתמש microplane, נקניק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אורז יסמין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שקדים טבעי כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה מובא אליך על ידי מטבח מהביל. וזה די טוב. נסו נקניק סיני אורז מטוגן עם שאלוט מטוגן פריך, בשר בקר וברוקולי-אורז [aka לא סיני לא מטוגן לא אורז], ו חזיר סיני ואורז מטוגן ביצה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.