קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

אננס וסייל

אננס וסייל
אננס וסייל יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל תוספת שמגישה 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 274 קלוריות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, שלם 30, וטבעוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו סיידר תפוחים, נקטר משמש, מיץ אננס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. עם כפית ציון 62%, המנה הזו טובה. נסו אננס וסייל, אננס-חמוציות וסייל, ו סיידר אננס וסייל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו לרתיחה 6 מרכיבים ראשונים בתנור הולנדי; מנמיכים את האש ומבשלים 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
יוצקים דרך מסננת רשת תיל, משליכים תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מגישים חם.
4
מקשטים, אם רוצים.

יין מומלץ: ריזלינג, ורוד נוצץ, פינו נואר

מקסיקני בתפריט? נסה לזווג עם ריזלינג, רוזנוט נוצץ ופינו נואר. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פון הזוכה זכיות ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
פון זכייה זכיות ריזלינג
פון זכייה זכיות ריזלינג
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.