קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

אננס קארי סרטנים

אננס קארי סרטנים
אננס קארי סרטנים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 318 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן, אננס, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האגוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בננה שוקולד חלב כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. עם כפית ציון של 57% המנה הזאת די טובה. נסו סרטנים ואננס קארי, מתוק & חם סרטנים & אננס קארי, ו סרטנים תאילנדים, סקווש ואננס קארי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.