קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מגזין

אנצ'ילדות פירות ים

אנצ'ילדות פירות ים
המתכון מאכלי ים אנצ'ילדות יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 45 דקות. מנה אחת מכילה 430 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם צ'ילי, מרק עוף, שמנת וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו אנצ'ילדות פירות ים, אנצ'ילדות פירות ים, ו אנצ'ילדות פירות ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרק עם קמח בסיר. מבשלים מעל חום בינוני עד מעובה, תוך ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים עגבניות עם מיץ, צ ' ילי, בצל, שום, סוכר ותבלינים. להביא לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות במיץעגבניות במיץ
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
הסר מהחום.
4
מחלקים פירות ים וחצי גבינה באופן שווה בין טורטיות; להתגלגל ולסדר את צד התפר למטה במחבת אפייה משומנת 15 "x10". מערבבים שמנת חמוצה לתוך תערובת עגבניות. תערובת עגבניות כפית מעל אנצ ' ילדות; מפזרים גבינה נותרת.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
אופים, חשוף, ב 400 מעלות במשך 15 דקות, או עד גבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1210-inchsטורטיות קמח 10 אינץטורטיות קמח 10 אינץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום, טחוןשום, טחון3צ'ילי ירוק, קצוץצ'ילי ירוק, קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pkg. גבינת מונטריי גרוסהpkg. גבינת מונטריי גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מבושלשרימפס מבושל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא וויליאמס Selyem Westside Road שכנים פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 140 דולר.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!