קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

אסיה מרק ירקות עם אטריות

אסיה מרק ירקות עם אטריות
אסיה מרק ירקות עם אטריות הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 244 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם שום, גזר, ורמיצ'לי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מרק זול למדי. וזה טוב. נסו אסייתי בסגנון חזיר אטריות ירקות, מרק עוף אסייתי עם אטריות סובה, ו אסיה ירקות-מרק בשר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לחמם את שמן הבישול על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הבצל הירוק, שום, וג ' ינג ' ר ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
3
מוסיפים את רוטב הסויה, פתיתי פלפל אדום, מים ומרק ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
פלפלפלפל
מרקמרק
מיםמים
4
מוסיפים את הגזר למרק ומבשלים במשך 5 דקות. מערבבים את הכרוב ואת המלח ומבשלים במשך 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
גזרגזר
מרקמרק
מלחמלח
5
מוסיף את צ 'וי בוק וגרידת לימון ומבשלים עד צ' וי בוק מתחיל להתרכך, על 5 דקות. מערבבים במיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
6
בינתיים, בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את ורמיצ ' לי עד שזה עתה נעשה, על 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
ניקוז. להחזיר את האטריות לסיר ולזרוק עם שמן שומשום. שים כמה אטריות בכל אחת מארבע קערות ומצקת את המרק על האטריות.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
פסטהפסטה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
סירסיר
8
המלצת יין: יינות גרמניים הם מוכרים ענקיים ביפן; הסמיכות המרגשת שלהם של חומציות חמצמץ, פרי ארומטי תוסס, ומתיקות איזון הוא אידיאלי למטבח אסיה. חפש קבנט מוסל עבור זיווג עשה בגן עדן.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ראש קטן בוק צ'וי (על, גבעולים חצוי לאורך לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץ', עלים מגוררראש קטן בוק צ'וי (על, גבעולים חצוי לאורך לחתוך לרוחב לחתיכות 1/2 אינץ', עלים מגורר4פרוסותגזר, לחתוך באלכסון לפרוסות 1/4 אינץגזר, לחתוך באלכסון לפרוסות 1/4 אינץ8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת ביתשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת בית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי קצוץג'ינג'ר טרי קצוץ4ציפורןשום, טחוןשום, טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 פאונד נאפה (סינית) כרוב (כ 1/2 ראש), עלים גרוסים (אודות3/4 פאונד נאפה (סינית) כרוב (כ 1/2 ראש), עלים גרוסים (אודות0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום יבשיםפתיתי פלפל אדום יבשים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ורמיצ'ליורמיצ'לי1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6בצל ירוק כולל צמרות ירוקות, קצוץבצל ירוק כולל צמרות ירוקות, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן