קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

ארוחת ערב: לחם ומרק עגבניות

ארוחת ערב: לחם ומרק עגבניות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב הלילה: לחם ומרק עגבניות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 182 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך בזיליקום, עגבניות שרי, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: ארוחת ערב: מרק עגבניות ביצה טיפה, ארוחת ערב: עדשים אדומים ומרק עגבניות, ו ארוחת ערב הערב: פרובנס מרק עגבניות עם Chèvre.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350ºF. לדקור את עגבניות שרי ולשלב אותם בקערת ערבוב עם שן אחת פרוסה של שום, טפטוף טוב של שמן זית, ו 5 או 5 עלי בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
2
מורחים אותם על מגש צלייה וצולים במשך כ -20 דקות, עד שהתמוטטו והתכווצו מעט.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר מרק, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את גבעולי בזיליקום ואת השום הנותר, בישול עד שהתרכך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את העגבניות המשומרות עם המיץ שלהם, וחצי פחית נוספת מלאה במים. השתמש בכף עץ או מספריים מטבח כדי לשבור את העגבניות, תוך הבאת לרתיחה. מבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את חתיכות הלחם הקרוע למחבת, יחד עם שאר בזיליקום, קרוע. (להזמין כמה עלי בזיליקום לקישוט). כאשר העגבניות הקלויות נעשות, לגרד אותם לסיר המרק עם כל המיצים שלהם ודביקות. מערבבים לתוך המרק ולבדוק עקביות: זה יהיה די עבה דייסה.
מרכיבים שתצטרך
7
מחלקים בין קערות לצוף קצת שמן זית נוסף על גבי. למעלה עם יותר בזיליקום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך