קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות1
ציון בריאות8
מגזין

בוריטו מקושקשת טופו

בוריטו מקושקשת טופו
בוריטו מקושקשת טופו יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 322 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מתכון זה מ self.com יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לך ענבים, שמן זית, טורטילה דגנים מלאים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טופו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טופו כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 דקות. נסו בוריטו גבינה לטרוף ללכת, טופו מעורבב, ו טופו מעורבב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.