קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

בייקון פופקורן

בייקון פופקורן
פופקורן בייקון עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. תמורת 22 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -5 גרם חלבון , 17 גרם שומן , ובסך הכל 208 קלוריות . מתאים ל-10 מנות. מההכנה ועד הצלחת, מתכון זה לוקח בערך 15 דקות . המתכון הזה מבית Allrecipes דורש חתיכות בייקון, גריז בייקון, גבינת צ'דר ומלח מתובל. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה האמריקאית הזו. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך אדיר של 21% . מתכונים דומים: פופקורן שמפניה קרמל ובייקון פופקורן פרמזן כמהין , יום אוהבי הפופקורן: פופקורן מייפל בייקון , ופופקורן עם שומן בייקון, בייקון וסירופ מייפל .

הוראות

1
מודדים את שומן הבייקון לתוך סיר של 6 ליטר ומניחים על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
לחם צרפתי חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ' ומיובש לילהלחם צרפתי חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ' ומיובש לילה
ציוד שתשתמש בו
חמאה לא מלוחה, מרוככת, לשימוןחמאה לא מלוחה, מרוככת, לשימון
2
הוסף גרעיני פופקורן אחד או שניים כבודקים. כשגרעיני הבדיקה קופצים מוסיפים את שאר הפופקורן ומכסים במכסה. כשהפופקורן מתחיל לקפוץ, נער את המחבת קדימה ואחורה ללא הרף כדי לשמור את הגרעינים הלא מוקפצים בתחתית היכן שהם יכולים לקפוץ. כשהקפיצה מואטת, מסירים את המחבת מהאש ונותנים לה לסיים לקפוץ.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני פופקורןגרעיני פופקורן
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
בטטה, קלופה וחתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ' (בערך 8 אונקיות)בטטה, קלופה וחתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ' (בערך 8 אונקיות)
3
יוצקים את הפופקורן לקערה גדולה או לשק נייר. מתבלים במחצית מהמלח המתובל ומערבבים. טועמים לפני הוספת מלח אם רוצים. לזרוק עם חתיכות בייקון וגבינת צ'דר מגוררת עבור פינוק מיוחד במיוחד. אחסן שאריות בשקי ארוחת צהריים או בשקיות כריכים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
מלח מתובלמלח מתובל
חתיכות בייקוןחתיכות בייקון
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
3 גרם פרמזן, מגולח דק3 גרם פרמזן, מגולח דק
ציוד שתשתמש בו
1 3 1/2 קילו צלי חלצי חזיר, מכסה שומן נשאר על1 3 1/2 קילו צלי חלצי חזיר, מכסה שומן נשאר על

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.