קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות3
מגזין

ביצים מקושקשות נפאליות

ביצים מקושקשות נפאליות
ביצים מקושקשות נפאלי יכול להיות רק ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו וקטוגני מתכון שחיפשת. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 12 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל 318 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. אם יש לכם חמאה, משחת קארי, כוסברה טחונה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 11 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד הכי טוב כארוחת בוקר, ונעשה בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 36%, וזה לא כל כך יוצא דופן. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ביצים מקושקשות, איך להכין ביצים מקושקשות / ביצים, הביצים המקושקשות הטובות ביותר, ו הביצים המקושקשות הטובות ביותר.

הוראות

1
מחממים גהי במחבת על אש בינונית. מטגנים את הבצל, הכוסברה, הכמון ופלפל הקאיין עד שהבצל רך. מערבבים פנימה את משחת הקארי ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
משחת קארימשחת קארי
כוסברה.כוסברה.
בצלבצל
כמוןכמון
גיגי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
במחבת נפרדת ממיסים את החמאה על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים פנימה את הביצים; מבשלים ומערבבים עד להתייצבות הביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
4
מערבבים פנימה את תערובת הבצל ומגישים מעוטר בכוסברה טרייה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
בצלבצל

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע

יין מבעבע הם בחירה מצוינת לביצים מקושקשות. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בודגה נורטון ברוט רוז. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בודגה נורטון ברוט רוז
בודגה נורטון ברוט רוז
ניחוחות עזים של פירות אדומים, תותים ואוכמניות. צעיר, טרי. נעים עם גימור ארוך.