קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

בן דודו של ג' ון

בן דודו של ג' ון
בן דודו של ג' ון הופין דורש בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 8 מנות עם 148 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. ערב השנה החדשה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שיני שום, שמן זית, פפריקה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך גדול כף ציון של 33%. נסו הופין ג'ון, הופין ג'ון, ו הופין ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיין ושטוף אפונה שחורת עיניים; מניחים בקערה גדולה. מכסים במים עד 2 סנטימטרים מעל אפונה; משרים 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים.
3
מחממים שמן בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מוסיפים בצל ו -4 המרכיבים הבאים (דרך ג ' לפאו); מטגנים 7 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים פנימה פפריקה וכמון; מטגנים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
בצלבצל
5
מוסיפים אפונה, מים, ו 8 מרכיבים הבאים (דרך עלה דפנה), תוך ערבוב לשלב. מביאים לרתיחה; מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 50 דקות או עד שהאפונה רכה. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מיםמים
אפונהאפונה
6
שלב 1 כוס מים ואורז בסיר קטן; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים במשך 12 דקות או עד שהאורז רך ומים נספגים. אורז מוך עם מזלג, ומערבבים לתערובת אפונה. למעלה עם בצל ירוק, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

85(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)נקניק אנדויל, חתוך לקוביות 1/4 אינץנקניק אנדויל, חתוך לקוביות 1/4 אינץ1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה מיובשתאפונה שחורה מיובשת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה411(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. ויינגוט דרטינג דורקהיימר נוננגרטן ריזלינג קבינט (1 ליטר) עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ויינגוט דרטינג דורקהיימר נוננגרטן ריזלינג קבינט (1 ליטר)
ויינגוט דרטינג דורקהיימר נוננגרטן ריזלינג קבינט (1 ליטר)
דורקהיימר הוכבן קבינט ריזלינג הוא יין עשיר ומחניק. יש השערה קלה של בוטריטיס, וכמה טאנינים, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת ומוצקה