קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות50
מגזין

ברביקיו הוואי: חומוס טריאקי

ברביקיו הוואי: חומוס טריאקי
המתכון הוואי ברביקיו: חומוס טריאקי מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון יפני. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 675 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זה הובא לכם על ידי אוכל עשב שמח. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. אם יש לכם חומוס, אורז חום, סלסהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז החום מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. עם כפית ציון של 99% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו ברביקיו הוואי: חומוס טריאקי, מרינדה טריאקי הוואי, ו טריאקי בשר הוואי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חומוס, טריאקי, סצ ' ואן וסוכר במחבת גדולה. אפשר לכל דבר לשבת "להשרות" לפחות 5 דקות (עוד יותר טוב). הפעל חום בינוני ומבשל, ערבוב רגולרי או עד רוב הנוזל נספג, על 10 דקות. גרגרי חומוס כפית מעל אורז ועליונה עם אננס טרי או סלסה מנגו.הערה של השף: אם אתה רוצה ליצור סלסה אננס ומנגו משלך, לערבב חלקים שווים קצוץ אננס ומנגו עם בצל אדום טחון, כוסברה טרייה, ומיץ ליים לפי הטעם.מידע תזונתי
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
1
2mount למנה
2
קלוריות
3
505Fat
4
40g
5
פחמימות
6
40gdietary Fiber12. 80gSugars15gProtein19. 10g

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.