קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות57
מגזין

ג'מייקני עוף אידיוט

ג'מייקני עוף אידיוט
המתכון ג'מייקני Jerk Chicken יכול לספק השתוקקות מרכז אמריקה שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. במנה עיקרית זו יש 1084 קלוריות, 147 גר' של חלבון, ו 47g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך פלפל, זנגביל טחון, עלי טימין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: ג'מייקני עוף ג' מייקני לשניים, ג'מייקני עוף אידיוט, ו ג'מייקני עוף אידיוט.

הוראות

1
שמן חום במחבת 8 אינץ מעל חום בינוני עד חם. לבשל מרכיבים שנותרו למעט עוף בשמן על 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד פלפל הוא פריך במכרז; מגניב.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים תערובת עוף ופלפל בל בצלחת זכוכית רדודה; להפוך עוף למעיל עם תערובת פלפל. מכסים ומקררים לפחות 30 דקות אבל לא יותר מ 3 שעות, הפיכת עוף מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
3
חום גחלים או גריל גז לחום ישיר.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר עוף מן המרינדה; להשליך מרינדה. כיסוי ועוף גריל 4 עד 6 אינץ ' מחום בינוני 15 עד 20 דקות, מפנה מדי פעם, עד מיץ הוא כבר לא ורוד כאשר מרכזי של חתיכות עבות נחתכים.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק בינוני, פרוסבצל ירוק בינוני, פרוס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחון (קאיין)פלפל אדום טחון (קאיין)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קטן, קצוץפלפל אדום קטן, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עצמות11 קילו קישואים,עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות