קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

גאלו פינטו (שעועית ואורז)

גאלו פינטו (שעועית ואורז)
גאלו פינטו (שעועית ואורז) נטול גלוטן, וטבעוני מנה צדדית. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 223 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם כמון טחון, מים, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: גאלו פינטו (אורז ושעועית קוסטה ריקה), שעועית פינטו ואורז, ו עוף עסיסי עם שעועית פינטו ואורז.

הוראות

1
מערבבים את המרכיבים הראשונים 3 בסיר בינוני, ומביאים לרתיחה. מערבבים את האורז. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד שנוזל נספג. השליכו את עלי המפרץ. תניח את האורז בצד.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים בצל ו -6 המרכיבים הבאים (בצל דרך שום); מטוגנים 5 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים אורז, כוסברה ושעועית ומבשלים 3 דקות או עד מחומם היטב, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מגישים עם רוטב תמרינדי חריף או רוטב פיקפה.
מרכיבים שתצטרך
תמרינדי.תמרינדי.
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פיקפה בבקבוקרוטב פיקפה בבקבוק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגיר פרבוליאורז מבושל ארוך גרגיר פרבולי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב תמרינדי חריףרוטב תמרינדי חריף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ