קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 35 דק.
מנות1
ציון בריאות43
מגזין

גבינת פסחא-הרודקה

גבינת פסחא-הרודקה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וצמחונית? גבינת פסחא-הרודקה יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. המתכון הזה מכסה 56% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 2111 קלוריות, 96 גרם חלבון, ו 81 גרם שומן. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג הפסחא. זמן הכנת המתכון כ 10 שעות ו -35 דקות. אם יש לכם סוכר, קינמון טחון, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב קינמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כמו קינוח. עם כפית ציון 94%, המנה הזו סופר. נסו ממרח גבינת ארנב הפסחא, עובש גבינת פסחא: פשקה, ו קיש חג הפסחא לארוחת הבוקר של חג הפסחא / המטבח של סימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לפצח ביצים לסיר גדול ולהכות בקצף.
2
מקציפים חלב, סוכר, מלח וקינמון. מבשלים על אש בינונית-נמוכה עד נמוכה, תוך ערבוב מתמיד עד שהתערובת יוצרת לחלוטין את הגבינה והמי גבינה נפרדים. זה ייקח 20 עד 30 דקות. שימוש בחום גבוה יותר או אי ערבוב יביא למחבת גדולה של ביצים מקושקשות מתוקות.
3
מסננים את התערובת למסננת מרופדת בכמה שכבות של בד גבינה. השתמש בבד כדי לעצב כדור וסובב את החלק העליון כדי להסיר עודף לחות. מאובטח עם עניבה טוויסט. לתלות במשך כמה שעות או לילה. אני עושה את זה על הברז של כיור המטבח (מה שכנראה יפיח את משטרת החיידקים, אבל לא קיבלתי בוטוליזם כבר 34 שנה). כמובן שאפשר לתת לו להתנקז שם בהתחלה ואז לסיים אותו בן לילה במקרר התלוי מעל קערה עמוקה.