קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

גלידה חריפה-פאנץ' הדרים

גלידה חריפה-פאנץ' הדרים
אגרוף גלידה חריף-הדר עשוי להיות בדיוק המשקה שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 20 ומחיר 40 סנט למנה. מנה אחת מכילה 159 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-7 גרם שומן. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם מיץ תפוזים, קינמון טחון, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כשעתיים ו-15 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 25%. הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: אגרוף קפה-גלידה, גלילי חצי ביצים חריפים ושעועית שחורה עם קרם אבוקדו הדרים ופאנצ' הדרים.

הוראות

1
טורפים את הביצים בקערת ערבוב עד לקבלת קצף בהיר וקצף.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
2
מערבבים פנימה את הסוכר, הקינמון והציפורן עד שהסוכר נמס. טורפים פנימה את גלידת הווניל, מיץ הלימון ומיץ התפוזים במהירות נמוכה. מכסים ומקררים לפחות שעתיים. ממש לפני ההגשה, מערבבים פנימה את הג'ינג'ר אייל.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשרפחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשר
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

ניתן לשלב גלידת וניל עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.