קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

גלילי שרימפס

גלילי שרימפס
גלילי שרימפס יכול להיות רק ויאטנמית מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 433 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן במחיר סביר עבור אביב. גשו לסופר וקנו חומץ יין אורז, מלח כשר, מלפפון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. נסו גלילי שרימפס, גלילי שרימפס, ו גלילי שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
להבקיע את השרימפס בצד התחתון בשלושה חתכים אופקיים במרווחים שווים. לחץ בחוזקה על השרימפס כדי ליישר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
בסיר מרק, לשלב 4 כוסות מים, היין, עלה דפנה, מיץ ליים ומלח ולהביא לרתיחה. כבה את החום, להוסיף את השרימפס ולכסות עד השרימפס הם ורודים, על 4 דקות. לגרוף את השרימפס ולזעזע במי קרח כדי לעצור את הבישול. ואז לנקז ויבש. שמור את הנוזל הלא חוקי, שומר אותו חם אבל לא רותח.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
4
מוסיף את vermicelli לנוזל ציד בלתי חוקי חם (אין צורך להרתיח או להרתיח את המים כי זה יכול מעל לבשל את האטריות). לבשל עד רק אל דנטה, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
ניקוז.
6
לזרוק את הגזרים, מלפפונים ופלפלים אדומים עם חומץ יין אורז ורוטב סויה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
7
לטבול כל עטיפת נייר אורז במים חמים, אחד בכל פעם, לשנייה (לא עוד או שהם יקבלו רכים מדי). העטיפה עדיין צריכה להרגיש קצת קשה כאשר אתה הראשון להתחיל לעבוד עם זה. עד שתסיים לקבל את כל הסתימות שלך, העטיפה תמשיך להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
8
שכבה ראשונה עם 2 שרימפס, עלה בזיליקום, פרוסת jalapeno, כמה ורמיצ ' לי וירקות. לעטוף בעדינות כמו בוריטו זעיר לחתוך על הטיה חדה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
סוכריות אווירסוכריות אוויר
9
מגישים עם רוטב בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
10
מוסיפים את שמן הבוטנים למחבת סאוט קטנה על חום בינוני ומוסיפים את השום. מבשלים 1 דקה, ולאחר מכן לכבות את החום. לאחר מכן מוסיפים את חמאת הבוטנים, הויסין, סמבל אולק ו 3 כפות מים ומערבבים יחד.ייתכן שיהיה עליך להוסיף קצת מים נוספים אם התערובת עבה מדי.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
רוטב הויסיןרוטב הויסין
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
11
מקשטים עם הבוטנים הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1מלפפון אנגלי, קלופים ו juliennedמלפפון אנגלי, קלופים ו julienned2ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין1jalapeno, לחתוך לפרוסות 1/8 אינץjalapeno, לחתוך לפרוסות 1/8 אינץ1מיץ מסידמיץ מסיד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1פלפל אדום, ג'וליאן דקפלפל אדום, ג'וליאן דק82-inchsעטיפות נייר אורז (8 1/2 אינץ ' סיבובים)עטיפות נייר אורז (8 1/2 אינץ ' סיבובים)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ורמיצ'לי אורז דקורמיצ'לי אורז דק2(חוֹרֶף)חומץ יין אורזחומץ יין אורז8ריבס, קצוץ טרי או קפואבוטנים קלויים קצוצים, לקישוטבוטנים קלויים קצוצים, לקישוט16שרימפס (16 עד 20 לספור), קלופים ו deveined, זנבות הוסרושרימפס (16 עד 20 לספור), קלופים ו deveined, זנבות הוסרו21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות8עלי בזיליקום תאילנדים טריים, תותחיםעלי בזיליקום תאילנדים טריים, תותחים11 קילו קישואים,סמבל אולקסמבל אולק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.