קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות25
מגזין

גלישת ספרינג רול פריך

גלישת ספרינג רול פריך
גלישת האביב פריך יכול להיות רק ויאטנמית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 258 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו מתאבן במחיר סביר מאוד עבור אביב. אם יש לכם רוטב ויניגרט שום קלוי בלסמי לייט, חזיר מעדניית אוסקר מאייר, עלה חסה בוסטון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: עטיפת סלט טונה פריך, לעטוף את האגרולים שלך, ו גלישת & גלישת גליל.

הוראות

1
חסה למעלה עם בשר חזיר, פרוסות חופפות לפי הצורך כדי להתאים על העלה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
2
לכסות עם ירקות; להפשיל.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
מגישים עם רוטב לטבילה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.