קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

גמבו בניו אורלינס

גמבו בניו אורלינס
זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל קייג'ון. מתכון זה מ טעם הבית דורש שרימפס, פלפל, מרק עוף וקמח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 62%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון ניו אורלינס "הטוב ביותר" גמבו, ניו אורלינס גמבו עם שרימפס ונקניק, ו ניו אורלינס גמבו עם שרימפס ונקניק.

הוראות

1
בסיר גדול, להביא מרק לרתיחה. מערבבים פנימה את האורז, הסלרי, הבצל והשום. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בינתיים, בתנור הולנדי, שלבו את העגבניות, העוף, הקילבסה, הטימין, הפלפל, עלי הדפנה והקאיין. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
נקניקייהנקניקייה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
שלב קמח ומים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים בהדרגה לתערובת עוף. מערבבים פנימה שרימפס ופלפל ירוק. מבשלים, לא מכוסים, על אש בינונית במשך 4-6 דקות או עד שהשרימפס הופכים ורודים והגמבו מסמיך. מחק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
מרק גמביהמרק גמביה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
מסירים אורז מהאש ומניחים לעמוד 5 דקות; מערבבים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מגישים עם גמבו.
מרכיבים שתצטרך
מרק גמביהמרק גמביה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Jonsonville ® נקניק קילבסה פולנית או נקניק פולני, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץJonsonville ® נקניק קילבסה פולנית או נקניק פולני, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושל מומראורז לא מבושל מומר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לקוביות 1/2 אינץחזה עוף נטול עצמות, חתוך לקוביות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

גמבו עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, יין רוזסלין ואלברינו. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים יותר ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה שלך להישרף יותר. אתה יכול לנסות את מנזר פרימרק סוביניון בלאן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
מנזר פרימרק סוביניון בלאן
מנזר פרימרק סוביניון בלאן
סוביניון בלאן 2008 יפה עם צבע קש ירקרק בהיר. הארומה הראשונית היא אפרסק לבן, עם עשב לימון, תפוז מנדרינה עדיןותבלין אלון קל. הטעם מבטא מינרליות המחמיאה לרכיבי פרי הדר, מלון ירוק, עשב לימון ותפוז מנדרינה.