קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

דלעת קלויה סקווש, פטריות שיטאקי וכרוב, Kimchi Bibimsoba

דלעת קלויה סקווש, פטריות שיטאקי וכרוב, Kimchi Bibimsoba
מתכון קלוי Butternut סקווש, פטריות Shiitake וקייל, Kimchi Bibimsoba יכול לספק הכמיהה הקוריאנית שלך בערך 40 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 355 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-885 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות יקר למדי. לך לחנות ותביא קימצ'י, רוטב גוצ' וג'אנג, זרעי שומשום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו סקווש, שיטאקי, כרוב, ונזיד קמחי, כרוב, דלעת סקווש ומרק מיסו פטריות, ו דלעת סקווש, פטריות, כרוב ונקניקיות פריטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק עם דלורית עם שמן וגוצ ' וגרו, מניחים בשכבה אחת על תבנית אפייה ואופים בתנור 204° שחומם מראש עד למכרז, כ 20-30 דקות.בינתיים, לחמם את השמן במחבת על חום בינוני, להוסיף את כרוב ו לטגן עד מכרז, על 3-5 דקות, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשות, או דובדבנים מיובשים קצוצים, או תערובת של שניהםחמוציות מיובשות, או דובדבנים מיובשים קצוצים, או תערובת של שניהם
גוצ ' וגרו.גוצ ' וגרו.
כרובכרוב
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מחממים את השמן במחבת על חום בינוני, מוסיפים את פטריות השיטאקה, מטגנים עד מעט קרמל, כ 7-10 דקות, ומניחים בצד.מבשלים את האטריות סובה כפי שהורה.להרכיב bibimsoba, לקשט עם זרעי שומשום קלוי, אבקת אצות קלוי, בצל ירוק לפי הטעם ורוטב gochujang.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
אטריות סובהאטריות סובה
גוצ ' וג ' אנג.גוצ ' וג ' אנג.
אצותאצות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.