קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

חומוס עגבניות מיובשות

חומוס עגבניות מיובשות
חומוס עגבניות מיובשות נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. זה הר ד ' אובר יש 359 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 122 אוכלים וטבחים. אם יש לכם מיץ לימון, מלח, שמן זית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המזרחית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 15 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 95%. ציון זה הוא עצום. נסו ארטישוק ופסטה עגבניות מיובשות, פסטו עגבניות מיובשות טבעוניות קלות, ו פסטת פסטו עגבניות מיובשות עם זודלס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מכניסים שום, מלח, טחינה ומיץ לימון למעבד מזון; מעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שוםשום
טחינהטחינה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
יוצקים פנימה את שעועית הגרבנזו ו 1/2 כוס שמן זית; מעבדים שוב עד לקבלת מרקם חלק, מגרדים מדי פעם את דפנות הקערה. לאחר החלקה מוסיפים את העגבניות המיובשות, ודופקים עד שהם נקצצו לחתיכות קטנות מאוד ומשולבים בחומוס. לבסוף, מוסיפים את הבזיליקום, ודופקים כמה פעמים עד לערבוב.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
חומוסחומוס
שמן זיתשמן זית
חומוסחומוס
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים את החומוס לתוך צלחת הגשה רדודה, ולעשות כמה חריצים דקורטיביים על גבי. מקררים לפחות 1 שעה, ואז מזלפים 2 כפות שמן זית ומפזרים פפריקה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
חומוסחומוס
מורחיםמורחים