קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

חומוס פריך מתובל עוטפת

חומוס פריך מתובל עוטפת
המתכון עוטפת חומוס פיקנטי פריך מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון המזרח התיכון. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתאבן זה יש 236 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 47 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם צנוניות, טורטיות, גזרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: חומוס מתובל עוטף עם אבוקדו וצנוניות, עוטפת טונה פריכה, ו כריך הודו פריך עם חומוס.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

חומוס ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Syltbar גברת נוצץ רוזה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Syltbar גברת נוצץ עלה
Syltbar גברת נוצץ עלה
אלגנטי, מורכב ופירותי, מלווה בניחוח עדין של פירות הדר וליצ ' י. ורוד בהיר, משיי וקורן צבע, Syltbar נוצץ עלה עשוי 100% מרלו אשר נותן זה נוצץ עלה חזק, טעם עגול כי הוא טעים עד הטיפה האחרונה. בסך הכל, זהו יין מענג, מאוזן היטב, נקי, ברור וקרם.אידיאלי כמו אפריטיף, מעולה עם חזיר, פירות ים מטוגנים, קרפצ ' יו דגים לבנים ארטישוק מטוגן. גם מושלם לשייט בסירה!ידידותי לטבעונים וצמחוניים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת סולפיטים