קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

חזה בקר אפוי איטי עם רוטב

חזה בקר אפוי איטי עם רוטב
צריך מנה עיקרית ללא חלב? חזה בקר אפוי איטי עם רוטב יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת מכילה 336 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-32 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. אם יש לכם מלח שום, רוטב בשר בקר, תערובת מרק בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. . הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-10 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: בשר בקר מבושל איטי עם תפוחי אדמה אפויים ורוטב בירה ללא גלוטן, בשר בקר ברוטב, ו חזה מבושל איטי ברוטב בצל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 275 מעלות F (135 מעלות C). מתבלים את בשר הבקר עם מלח שום ומרכך בשר, ומניחים בתבנית אפייה 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בשר בקרבשר בקר
מלח שוםמלח שום
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מרכך בשרמרכך בשר
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים את רוטב הבשר, רוטב סלט איטלקי, פטריות, ומרק בצל בקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
רוטב בשררוטב בשר
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים תערובת על חזה בקר. מכסים בחוזקה בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
בשר בקרבשר בקר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
אופים בתנור שחומם מראש עד רך מאוד, 4 עד 5 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. רוזמאונט גרנאש-סירה-Mouvedre G. S. M. עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Rosemount Grenache-Syrah-Mouvedre G. S. M.
Rosemount Grenache-Syrah-Mouvedre G. S. M.
1997 GSM יש מראה ארגמן עמוק מציג ניחוחות פירות יער אינטנסיביים עם עמוק הבסיס סמוקי ספייס. אלון מלוח הוא גם ברור, מתחת לתווי הפרי העיקריים. על החיך, היין מציג עומק עדין של טעם פירות עמוק, חריף, עשיר בקינמון ודמויות ליקריץ עם רקע של טאנינים מאובקים, רכים בשלים. יש גרעין עשיר של פירות כהים וגימור ארוך המעיד על יין באיכות גבוהה עם היכולת להזדקן עד עשר שנים נוספות. היין מורכב מ-50% גרנאש, 40% סירה ו-10% מתאבלים.