קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

חזיר ראמן אלפרדו-המכללה מיוחד

חזיר ראמן אלפרדו-המכללה מיוחד
מתכון בשר חזיר ראמן אלפרדו המכללה מיוחד מתאים למי שמחפש סגנון אוכל יפני. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 599 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לך חמאה, פרמזן, עלי פטרוזיליה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו שבוע הארוחות לסטודנטים-שבוע פיזזן ופטוצ'יני אלפרדו, חזיר Chashu (בטן חזיר מטוגן במרינדה עבור Tonkotsu ראמן), ו Ramen חזיר ' N ' Peppers (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מבשלים את האטריות ראמן על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ראמןאטריות ראמן
3
מסננים את הנוזל העודף מאטריות ומניחים בצד. במחבת סאוט בינונית, מעל חום בינוני-גבוה, מוסיפים את השמנת והחמאה, וחום עד שהנוזל מתחיל להתבשל. להפחית את החום בינוני, המאפשר את הנוזל להפחית על ידי קצת יותר ממחצית. זה צריך לקחת 5 עד 6 דקות. מערבבים את השום, פרמזן, גבינת מסקרפונה ופטרוזיליה. מקפלים את אטריות ראמן מבושל, להפחית את החום לנמוך ולאפשר לרוטב להתעבות במשך 4 עד 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, עוברים לקערה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ראמן מבושלותאטריות ראמן מבושלות
מסקרפונהnameמסקרפונהname
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
קרםקרם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

אטריות ראמן ניתן לזווג עם ריזלינג, סאקה, וסוביניון בלאן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.