קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

חטיף תענוגות ברי זכה כוסות טון

חטיף תענוגות ברי זכה כוסות טון
חטיף תענוגות ברי זכה כוסות טון יכול להיות רק את סינית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 30 מנות. עם 54 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אוכמניות, חטיף פילדלפיה מענג שוקולד, עטיפות של טון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו חטיף תענוגות ברי פטריוטי נושך, חטיף מענג עוגת גבינה מוס שוקולד, ו חטיפים מיני קינמון לחמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
תרסיס 16 כוסות פאן מאפין עם ספריי בישול. קו עם עטיפות טון וון, הארכת קצוות של עטיפות מעל צמרות כוסות.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
3
אופים 10 דקות. או עד שחום קל. מגניב.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
כף 1 כף. חטיף מתענג לתוך כל כוס טון וון רק לפני ההגשה; העליון עם אוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
חצי-חצי או קצפת, לא חובהחצי-חצי או קצפת, לא חובה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.