קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

חיים על ידי שוקולד קאפקייקס

חיים על ידי שוקולד קאפקייקס
החיים על ידי עוגות שוקולד עשויים להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 404 קלוריות. מתאים ל-18 מנות. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. לך לחנות ותביא את הנשיקות של הרשי, שוקולד מריר במשקל, סירופ תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. עם כפית ציון של 16% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגות מנגו רום - ארבעה שיעורי אפייה ושיעור חיים אחד, כשר לקאפקייקס שוקולד בפסח: קאפקייקס שוקולד ללא קמח עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד, ו עוגיות השוקולד צ'יפס של החיים המלוחים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. תרסיס 18 כוסות מאפין עם אפייה spray.To הפוך את הבלילה העוגה, לשלב קמח, סוכר, ומלח. הגדר aside.In מיכל נפרד, לשלב חלב חמאה, ביצים, סודה לשתיה, וניל. מערבבים לשלב ולהגדיר aside.In סיר, להמס חמאה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אבקת קקאו ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף מים רותחים, לאפשר בועה במשך כמה שניות, ואז לכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים תערובת שוקולד על תערובת קמח. מערבבים כמה פעמים כדי לקרר את השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים תערובת חלב חמאה מעל ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים 1/4 תערובת עוגה לתוך כל כוס מאפין. בעדינות להגדיר נשיקה אחת באמצע כל עוגה; לא ללחוץ למטה. (לסירוגין, אתה יכול להוסיף 3 משומר, דובדבנים מגולענים לכל כוס מאפין לפני הוספת הבלילה.)
מרכיבים שתצטרך
7
אופים במשך 20 דקות. אפשר להתקרר במשך 5 דקות במחבת, ולאחר מכן להסיר עוגות ולאפשר להתקרר על אפייה rack.To הפוך את גנאש, קרם חום וסירופ תירס על חום בינוני. קוצצים שוקולד ומוסיפים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים וניל לתערובת שמנת, ואז יוצקים תערובת שמנת על גבי השוקולד הקצוץ.
מרכיבים שתצטרך
9
להקציף יחד עד נמס, חלקה, מבריק. תטביע קאפקייקס בגנאש. אפשר להתקרר ולהגדיר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך