קושיקשה
מוכן ב28 דק.
מנות8
ציון בריאות56
מגזין

חמישה סלט שעועית עם ויניגרט שמפניה

חמישה סלט שעועית עם ויניגרט שמפניה
חמישה סלט שעועית עם ויניגרט שמפניה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 8 . מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 343 קלוריות. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. אם יש לכם שמן זית, מיץ לימון, רוטב חריף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 28 דקות. עם כפית ציון של 85% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: סלט אדום עם ויניגרט שמפניה, סלט אשכוליות עם ויניגרט שמפניה, ו סלט אסקרול עם ויניגרט שמפניה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים קמצוץ מלח נדיב ומוסיפים את השעועית הירוקה הטרייה. מבשלים עד השעועית הם רק מכרז, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים ומזעזעים את השעועית במי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול. מסננים את השעועית שוב ומניחים אותם בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
שים את השעועית הטרייה והמשומרת, בצל ירוק, פלפל, פטרוזיליה איטלקית, אזובית, אם שימוש, ויניגרט שמפניה לתוך קערה גדולה, ולזרוק הכל יחד כדי לשלב. מתבלים את הסלט, לפי הטעם, במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
6
לשרת וליהנות.
7
מערבבים יחד את השום, חרדל, חומץ, מיץ לימון, דבש, רוטב חם, מלח ופלפל שחור בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
8
לטאטא בשמן זית בזרם רציף איטי עד ההלבשה יש emulsified. לחלופין, אתה יכול להוסיף את החומרים למעבד מזון או בלנדר ו מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1פלפל חריף, קצוץפלפל חריף, קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שחור עיניים אפונה, סחוט ושטוףשחור עיניים אפונה, סחוט ושטוף397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוס, מנוקזת ושטופהשעועית חומוס, מנוקזת ושטופה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, גזוז וחצישעועית ירוקה, גזוז וחצי2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2מקפיםשרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)מרז'ורם טרי קצוץ או עלי אורגנו, אופציונלימרז'ורם טרי קצוץ או עלי אורגנו, אופציונלי2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוציםעלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה כהה, סחוט ושטוףשעועית אדומה כהה, סחוט ושטוף1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חבורהבצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמים, לפי הצורךמים, לפי הצורך340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שעווה צהובה, גזוז וחצישעועית שעווה צהובה, גזוז וחצי