קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

חסילון 30 דקות עם נקניק גמביה

חסילון 30 דקות עם נקניק גמביה
המתכון 30 דקות שרימפס ונקניקיות גאמבו יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בסביבה 30 דקות. יש מרק זה 97 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 30 מנות. אם יש לך עלה דפנה, פלפל, עלי קורנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו 30 דקות שרימפס קל גדול ועוף גאמבו, שרימפס ונקניק גמביה, ו שרימפס ונקניק גמביה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה. מערבבים בקמח. מבשלים 4 דקות או עד חום זהוב, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים פלפל ירוק, בצל, סלרי ושום; מבשלים 2 עד 3 דקות או עד פריך במכרז, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים נקניק הודו, עגבניות, מרק, במיה, עלה דפנה וקורנית; מערבבים עד מעורבב היטב. מתבלים במלח ופלפל שחור. מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך; כיסוי. מבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים שרימפס; לבשל 5 דקות או עד שרימפס הם אטומים, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר וזרוק עלה דפנה. כפית על אורז חם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1קטןשקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה(1/2 מקל) חמאה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול לקוביות עגבניות, סחוטיכול לקוביות עגבניות, סחוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרק עוף מרוכזיכול מרק עוף מרוכז1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז מבושל חםאורז מבושל חם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pkg. במיה קפואה, מופשרת, פרוסה.pkg. במיה קפואה, מופשרת, פרוסה.1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס בינונישרימפס בינוני0(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pkg. אוסקר מאייר טורקיה נקניק מעושן, פרוסpkg. אוסקר מאייר טורקיה נקניק מעושן, פרוס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.