קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טאקו בשר רך עם שמנת אבוקדו שום סלסה אספרגוס קלוי

טאקו בשר רך עם שמנת אבוקדו שום סלסה אספרגוס קלוי
טאקו בשר רך עם קרם אבוקדו שום וסלסה אספרגוס קלוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %79 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2008 קלוריות, 214 גרם של חלבון ו94 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור פסחא. אם יש לכם צ'דר, אבוקדו, רוטב צ' ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מתכונים דומים: סטייק צלוי טאקו רך עם סלסה אבוקדו ליים, טאקו בשר בקר עם רוטב אבוקדו (טאקו דה קרנה קון סלסה דה Aguacate), ו טאקו רך פטריות, תירס ופובלנו עם קרם אבוקדו.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F. מעיל תבנית אפייה גדולה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
עבור אספרגוס: לארגן אספרגוס על תבנית אפייה ועונה עם מלח ופלפל שחור. לעטוף שיני שום בנייר כסף ומניחים על תבנית אפייה ליד אספרגוס. צלי במשך 15 דקות, עד אספרגוס ושום הם חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוםשום
אספרגוסאספרגוס
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
הסר מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
עבור טאקו: בעוד האספרגוס הוא צלייה, במחבת גדולה על חום בינוני גבוה, לשלב בשר בקר, רוטב צ 'ילי, צ' ילי ירוק, אבקת צ ' ילי ולהביא לרתיחה במשך 5 דקות, או עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
אספרגוסאספרגוס
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
עבור שום-קרם אבוקדו:בקערה בינונית, לשלב שום קלוי, שמנת חמוצה ואבוקדו. מחית עם מזלג עד מעורבב וחלק. מתבלים, לפי הטעם, עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שום קלוישום קלוי
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
אבוקדואבוקדו
שוםשום
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
עבור סלסה: קוצצים 1/4 של האספרגוס לחתיכות קטנות, מה שהופך על 1 כוס, להזמין אספרגוס שנותר מרק, על 4 כוסות. בקערה בינונית, לשלב אספרגוס קצוץ, עגבניות חתוכות לקוביות, כוסברה, מיץ ליים, כמון. עונה, לפי הטעם, עם מלח ופלפל שחור טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מיץ לייםמיץ ליים
אספרגוסאספרגוס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
כמוןכמון
סלסהסלסה
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
כדי לשרת, כף בשר לתוך טורטיות העליון עם חסה גרוסה וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חסהחסה
גבינהגבינה
בקרבקר
8
מגישים שום-קרם אבוקדו סלסה אספרגוס בצד.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
אבוקדואבוקדו
שוםשום
קרםקרם
סלסהסלסה

מרכיבים

4קבוצותאספרגוס טרי, הקצוות גזומיםאספרגוס טרי, הקצוות גזומים1אבוקדו בשל, קלופים מגולפיםאבוקדו בשל, קלופים מגולפים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה בקר מגורר מבושלחזה בקר מגורר מבושל11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק8טורטיות קמחטורטיות קמח2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופיםשיני שום, קלופים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות, חתוכות לקוביותעגבניות טריות, חתוכות לקוביות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות את עמק Willamette יקבים כל אשכול רוזה של פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.