קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו הודו מטוגן בבירה

טאקו הודו מטוגן בבירה
טאקו הודו מטוגן בבירה דורש על 1 שעה ו -40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 191 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מקלות תיפוף, שיני שום, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא אליך על ידי מזון ויין. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: טאקו הודו מטוגן בבירה, טאקו עוף מטוגן בבירה, ו צ'יפוטלה צ' יפוטלה צ'יקן טאקוס.

הוראות

1
בתבשיל יצוק ברזל גדול אמייל, מחממים 1 כף שמן זית. מתבלים את תרנגול ההודו במלח ופלפל ומבשלים מעל חום בינוני גבוה עד להשחמה עשירה בכל רחבי, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
תעביר את ההודו לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את שארית 1 כף השמן לתבשיל יחד עם השום, בצל קצוץ, אורגנו וג ' לאפיאו ומבשלים מעל חום מתון, ערבוב, עד הבצל מתרכך, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העגבניה, אנצ ' ו וקינמון מקל ומבשלים, ערבוב, עד העגבניה משחררת את המיצים שלה.
מרכיבים שתצטרך
5
החזירו את ההודו לתבשיל, הוסיפו את הבירה והמים והביאו לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה, פונה פעם אחת, עד ירכיים טורקיה הם מכרז, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
6
להעביר את ההודו לצלחת ולתת להתקרר. לזרוק את sprig אורגנו מקל קינמון ולהרתיח את הרוטב על חום גבוה עד מופחת 1/4 כוס, כ 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים התנור ל 35
8
לעטוף את הטורטיות בנייר כסף ואופים במשך כ 8 דקות, עד מתרכך ומחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את בשר ההודו וגרוס אותו.
מרכיבים שתצטרך
10
מעבירים את הרוטב למעבד מזון ומחית. להחזיר את הרוטב לסיר ומערבבים בתרנגול ההודו הגרוס. מתבלים במלח ופלפל. כפית את ההודו על הטורטיות. למעלה עם בצל טחון, שומשום וזרעי כוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין פינו נואר בכרם למלסון מאייר עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.