קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

טאקו עוף רך

טאקו עוף רך
המתכון טאקו עוף רך מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט נהדר ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 28 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל של 341 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך כמון טחון, אבקת צ'ילי, כרוב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש בכמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 55%. הציון הזה מוצק. נסו טאקו עוף רך, טאקו רך עוף, ו טאקו רך עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
שלב תחילה 4 מרכיבים בקערה קטנה; לשפשף תערובת תבלינים על עוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים עוף על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; גריל 10 דקות מכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
תן לעמוד 5 דקות; קוצצים.
5
מחממים טורטיות לפי הוראות החבילה. מחלקים עוף באופן שווה בין טורטיות; למעלה כל טורטיה עם 2 כפות כרוב 1 כפית גבינה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
כרובכרוב
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
6
מגישים עם שמנת חמוצה, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ויליאמס סליים ווסטסייד כביש שכנים פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -140 דולר.
וויליאמס סליים ווסטסייד כביש שכנים פינו נואר
וויליאמס סליים ווסטסייד כביש שכנים פינו נואר
חזיז יין, שכני ווסטסייד רואד 2015 נפיצים הן באף והן בחיך. ניחוחות פטל שחור ודובדבן שחור משלימים רמזים לארז, פלפל אנגלי, וניל ותה שחור. פתק מסקרן של זרעי סלרי נוסף מתחמי האף יוצא מן הכלל. צעיר וחצוף, המרקם מעולה עם עמוד שדרה של חומציות מרעננת וארציות דשנה המעבירה טעמים של דובדבן בינג בהיר ופטל. היין מסתיים בטאנינים מעודנים דמויי תה וסלע כתוש וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!